Als bedrijfseconoom wist ik al snel dat mijn hart ligt bij marketing. Het optimaal bedienen van de klant, het ontwikkelen en introduceren van nieuwe producten en de juiste positie zoeken voor een organisatie of product. En dat vanuit bedrijfseconomisch perspectief. Ruim 14 jaar werkervaring maken me een all-round marketeer. Managers en opdrachtgevers vinden me zeer klantgedreven. Dat komt voort uit mijn overtuiging dat een tevreden klant de meeste waarde toevoegt aan de organisatie. Dat eerlijkheid en transparantie de beste en langste relatie met je klanten opleveren. Korte termijn gewin is daarbij ondergeschikt aan de lange termijn strategie.

Zoals ik mijn vak bedrijf, ga ik ook met mensen om. Hierin is mijn motto dat je van elk mens kunt leren en dat je met positieve, directe en eerlijke feedback elkaar kunt uitdagen om te groeien en het gezamenlijke resultaat kunt optimaliseren.

In projecten combineer ik analytisch vermogen met conceptueel denken en pragmatisch handelen. De wereld bestaat uit kansen en mogelijkheden. Met het einddoel voor ogen en een behoorlijke portie creativiteit bereik ik de gewenste resultaten. Al realiserend adviseren omdat juist de uitvoering van het advies vaak crucial is voor het resultaat. Graag vervul ik hierin verschillende rollen: van marketeer tot coach en van interimmer tot advocaat van de duivel.

Contact